poniedziałek, 5 listopada 2012

Mój blog pachnący domem... czyli czym? Do dzieła!

Długo zbierałam się, żeby zacząć tu pisać. Kolejne wydarzenia w moim życiu skutecznie mnie od tego odciągały. Nawał pracy, ślub i wesele, ciąża i w końcu macierzyństwo - trochę tego się nazbierało :). Jednak dziś zmęczona w końcu codziennym odkładaniem tej decyzji na jutro postanowiłam zacząć!

O czym będzie ten blog?

Ciężko do końca udzielić jednoznacznej odpowiedzi. Znajdziecie tu garść inspiracji dotyczącej wystroju wnętrz bo postanowiłam wszystkie swoje inspiracje dotyczące tego, jak chciałabym aby wyglądał nasz przyszły dom zebrać w jednym miejscu. Nie zabraknie tu fajnych przepisów kulinarnych, szczególnie tych dietetycznych, wszak jak wiadomo wielu moim znajomym od pewnego czasu permanentnie się odchudzam.
Co jeszcze? Czas pokaże. Pierwsze koty za płoty!

1 komentarz: