niedziela, 9 grudnia 2012

INSPIRACJE: Christmas is coming po polsku

Doszłam ostatnio do wniosku, że coraz bardziej przeraża mnie estetyka rodzimych świątecznych ozdób. Nie wiem czy mnie olśniło, czy wcześniej tego nie zauważałam z braku np. czasu, czy ostatnio trafiam na jakieś szczególnie w tej sferze odjechane przypadki, ale przepastno – odpustowo – jarmarczno – kiczowato – żarówiasto – jaskrawo – tandetnym choinkom, stroikom we wszystkich kolorach tęczy na raz, z plastikowym Mikołajem i  miniaturowym żłobkiem egzystującymi na sąsiednich gałązkach sztucznego świerku  i wszelkiego tego typu bożonarodzeniowym badziewiom mówię stanowcze NIE. Tak  oto się chciałam publicznie wyżalić. Dla ukojenia kilka ciekawych świątecznych inspiracji…











Źródło:
www.mittlivplandet.blogspot.com
www.zpotrzebypiekna.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz