wtorek, 22 lipca 2014

INSPIRACJE: Półka na miniaturki w pokoju dziecięcym

Jestem wielką fanką stylu skandynawskiego. Proste formy, jasne wnętrza, drewniane podłogi, mariaż starego i nowego, naturalne dekoracje - w takich domowych klimatach czuję się jak ryba w wodzie. Od lat nieustannie planuję wystrój białej skandynawskiej kuchni w swoim przyszłym domu, a mój mąż krzywo na mnie patrzy i puka się w głowę, gdy zaczynam mu opowiadać o białej podłodze w jadalni. Nie o tym jednak dzisiaj ;).

Jestem też internetowym szperaczem. Codziennie szukam, przeglądam, poszukuję inspiracji zarówno w kwestii wystroju wnętrz, jak i kuchni czy stylu życia. Myślę sobie, że to taki syndrom towarzyszący pracy w moim zawodzie, gdy każdy dzień rozpoczynam prasówką. tak więc folder "Inspiracje" na pulpicie mojego laptopa pęka w szwach od zdjęć pięknych wnętrz, tkanin, dodatków oraz przepisów kulinarnych.

Postanowiłam się więc tymi inspiracjami podzielić. Może i Was zainspiruje :). Dziś cudowny detal w dziecięcym pokoju: półka na miniaturowe skarby. Jak Wam się podoba? Enjoy!












źródło: Pinterest

A na koniec... :)

Prywatna półka mojego małego kawalera. Wyszperana przez mnie, zrobiona przez mojego brata, zawieszona przez mojego męża, namiętnie pustoszona każdego poranka przez mojego syna. Jak Wam się podoba?




8 komentarzy:

  1. O, jakie cudne krzesełko i zajączek. Koniecznie muzę sprawić takie samo swojej córeczce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anna, krzesło to klasyczny Plactic Armchair DAR, ewentualnie podobne modele :) http://www.ceneo.pl/14554655?se=RMlDUekNXUAHwNCN1ifl6MsuYNmaiX-8&gclid=CjwKEAjw0ueeBRCmhozc-_DRrlUSJABihBEE41lxOID3jGW7P65SQ3vRNk3dUcRWg4bbdkNIFuYFSRoCdQ7w_wcB

      Usuń
  2. Bardzo praktyczne rozwiązanie, faktycznie w pokoju dziecięcym te małe samochodziki czy inne mniejsze elementy potrzebują takiej półki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas na razie samochodziki stoją wszędzie, tylko nie na półeczce, ale mam nadzieję, że uskuteczniana nauka porządku nie pójdzie w las :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, ale super! Muszę o tym pomyśleć i zajrzeć na Twojego bloga, kiedy będę planowała pokój dla mojego dziecka. Myślę, że mogłaby to być dość interesująca opcja. Lubię takie rozwiązania i bardzo chętnie skorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny pomysł. Czuć w tym wszystkim pomysł i wyobraźnię:) Przyznaję, mi również bardzo się podoba skandynawska aranżacja wnętrz - minimalizm, prostota i natura:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę że na tym blogu jest naprawdę wiele fajnych inspiracji. Ja na pewno tutaj nie raz będę zaglądać. Wam polecam sprawdzić na https://www.hossa.gda.pl/nowe-mieszkania-gdansk tutaj są nowe mieszkania. Jeśli koś chciałby kupić to sprawdźcie.

    OdpowiedzUsuń